آ

  • آسیب‌پذیری روانی- بدنی مقایسه اثربخشی آموزش شفقت‌خود و درمان هیجان‌مدار در کاهش آسیب‌پذیری روانی- بدنی مادران کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 115-149]

  • آسیب‌شنوایی سنجش انطباق کتب فارسی پایه اول ابتدایی دوره‌های تلفیقی با نیازها و قابلیت‌های دانش‌آموزان با آسیب‌شنوایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 195-232]

  • آموزش ادراک زمان‌شنیداری تأثیر آموزش ادراک زمان شنیداری بر افزایش مهارت حذف واج در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه در خواندن [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 173-193]

  • آموزشی رفتاری والدین اثربخشی مدل آموزشی رفتاری والدین (بارکلی) بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 145-169]

  • آموزش فراگیر تجارب زیستة دانشجویان معلول جسمی - حرکتی، از مشارکت در آموزش فراگیر [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 49-87]

  • آموزش ماتریس مقایسه اثربخشی آموزش دو روش سیستم ارتباطی مبادله تصویر و آموزش ماتریس بر مهارت‌های زبانی و مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 225-248]

  • آموزش مثبت‌نگری اثربخشی آموزش مثبت نگری بر امید و رضایت از زندگی در مادران دارای فرزند معلول [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 151-172]

ا

  • اتیسم مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و مهارت عاطفی اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن درکودکان اتیسم [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 89-112]

  • اتیسم اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-32]

  • اُتیسم با عملکرد بالا تدوین و اثربخشی برنامه پشتیبانی مجازی بر رفتارهای چالش‌برانگیز و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 89-110]

  • اختلالات مصرف مواد همبودی ADHD و اختلالات مصرف مواد: مروری بر ملاحظات تشخیصی و درمانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 89-114]

  • اختلال یادگیری ویژه طراحی برنامه آموزش فرزندپروری برای والدین دارای کودکان با اختلال ویژه یادگیری (با آسیب خواندن): رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 27-67]

  • اختلال یادگیری ویژه تأثیر آموزش ادراک زمان شنیداری بر افزایش مهارت حذف واج در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه در خواندن [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 173-193]

  • اختلال خواندن بررسی اثربخشی برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه پایدار دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 173-198]

  • اختلال ریاضی اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 199-222]

  • اختلال طیف اوتیسم ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس اضطراب کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (فرم والد) [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 91-116]

  • اختلال نارسایی توجه- بیش‌فعالی اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت به شیوه‌ی برخط بر کارکردهای اجرایی سرد (حافظه‌ی فعال، توجه پایدار، کنترل مهاری و انعطاف‌پذیری شناختی) کودکان با اختلال نارسایی توجه- بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 61-89]

  • اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی تأثیر آموزش شفقت به خود بر مؤلفههای کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 23-48]

  • اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی اثربخشی مدل آموزشی رفتاری والدین (بارکلی) بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 145-169]

  • اختلال نقص توجه/بیش فعالی مقایسه اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت و مهارتهای تحمل پریشانی بر بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 53-79]

  • ادراک دیداری و شنیداری تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روان‌خوانی و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 171-191]

  • ایران بررسی اثربخشی درمان‌های خانواده محور بر پیامدهای رفتاری کودکان و نوجوانان ایرانی: یک مطالعه مرور سیستماتیک و فراتحلیل [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 233-256]

  • ارتقا سطح عملکرد خواندن تأثیر آموزش ادراک زمان شنیداری بر افزایش مهارت حذف واج در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه در خواندن [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 173-193]

  • ارتقا مهارت حذف‌واج تأثیر آموزش ادراک زمان شنیداری بر افزایش مهارت حذف واج در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه در خواندن [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 173-193]

  • ایزی مایند (Easy Mind) اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 199-222]

  • استرس طراحی مدل ساختاری شدت اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی بر اساس عملکرد خانواده و سلامت روانی: نقش میانجی رضایت زناشویی در مادران [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-26]

  • اضطراب ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس اضطراب کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (فرم والد) [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 91-116]

  • اضطراب جدایی تأثیر آموزش تنظیم هیجان بر رفتارهای انطباقی/ اجتماعی نوجوانان دارای اختلال اضطراب جدایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 111-138]

  • الگوی آموزشی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 221-249]

  • امید به زندگی آزمون مدل ساختاری سرمایه‌های روان‌شناختی با امید به زندگی در زنان دارای کودک معلول ذهنی- حرکتی: نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سرزندگی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 117-145]

  • امیدواری اثربخشی آموزش مثبت نگری بر امید و رضایت از زندگی در مادران دارای فرزند معلول [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 151-172]

  • اوتیسم مقایسه اثربخشی آموزش دو روش سیستم ارتباطی مبادله تصویر و آموزش ماتریس بر مهارت‌های زبانی و مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 225-248]

ب

  • بارکلی اثربخشی مدل آموزشی رفتاری والدین (بارکلی) بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 145-169]

  • بازی‌درمانی شناختی- رفتاری مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر جرات ورزی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش‌ پذیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 33-51]

  • بازی‌درمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک بر خودتنظیمی هیجانی کودکان ‌دبستانی با ضرب‌آهنگ شناختی کند [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 193-220]

  • بازی رایانه‌ای طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 221-249]

  • برنامه توالی واجی لیندامود بررسی اثربخشی برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه پایدار دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 173-198]

  • برنامه‌ریزی اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 199-222]

  • برنامه‌ی فرزندپروری مثبت اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت به شیوه‌ی برخط بر کارکردهای اجرایی سرد (حافظه‌ی فعال، توجه پایدار، کنترل مهاری و انعطاف‌پذیری شناختی) کودکان با اختلال نارسایی توجه- بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 61-89]

  • بینایی مقایسه پردازش شنیداری و حافظه افراد نابینا و بینا: مرور سیستماتیک [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 147-171]

  • بهزیستی روانشناختی تأثیر مداخله مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی مادران دانش-آموزان کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 1-26]

  • بهزیستی روان‌شناختی مقایسه اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت و مهارتهای تحمل پریشانی بر بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 53-79]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس اضطراب کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (فرم والد) [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 91-116]

  • پدیدارشناسی تجارب زیستة دانشجویان معلول جسمی - حرکتی، از مشارکت در آموزش فراگیر [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 49-87]

  • پردازش شنیداری مقایسه پردازش شنیداری و حافظه افراد نابینا و بینا: مرور سیستماتیک [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 147-171]

  • پشتیبانی مجازی تدوین و اثربخشی برنامه پشتیبانی مجازی بر رفتارهای چالش‌برانگیز و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 89-110]

  • پکس مقایسه اثربخشی آموزش دو روش سیستم ارتباطی مبادله تصویر و آموزش ماتریس بر مهارت‌های زبانی و مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 225-248]

ت

  • تاب‌آوری روان‌شناختی رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 69-88]

  • تحلیل محتوا سنجش انطباق کتب فارسی پایه اول ابتدایی دوره‌های تلفیقی با نیازها و قابلیت‌های دانش‌آموزان با آسیب‌شنوایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 195-232]

  • تحول اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-32]

  • تعامل والد- فرزندی ناکارآمد اثربخشی بسته توانمندسازی روان‌شناختی والدین بر عواطف مثبت و منفی نوجوانان با تعامل والد- فرزندی ناکارآمد [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 195-224]

  • تنظیم هیجانی اثربخشی مدل آموزشی رفتاری والدین (بارکلی) بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 145-169]

  • تنظیم هیجان و رفتار‌های انطباقی/ اجتماعی تأثیر آموزش تنظیم هیجان بر رفتارهای انطباقی/ اجتماعی نوجوانان دارای اختلال اضطراب جدایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 111-138]

  • توانبخشی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و مهارت عاطفی اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن درکودکان اتیسم [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 89-112]

  • توانمندسازی روان‌شناختی اثربخشی بسته توانمندسازی روان‌شناختی والدین بر عواطف مثبت و منفی نوجوانان با تعامل والد- فرزندی ناکارآمد [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 195-224]

  • توجه پایدار بررسی اثربخشی برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه پایدار دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 173-198]

ج

  • جرات‌ورزی مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر جرات ورزی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش‌ پذیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 33-51]

ح

  • حافظه مقایسه پردازش شنیداری و حافظه افراد نابینا و بینا: مرور سیستماتیک [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 147-171]

  • حمایت اجتماعی ادراک‌شده آزمون مدل ساختاری سرمایه‌های روان‌شناختی با امید به زندگی در زنان دارای کودک معلول ذهنی- حرکتی: نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سرزندگی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 117-145]

خ

  • خانواده محور بررسی اثربخشی درمان‌های خانواده محور بر پیامدهای رفتاری کودکان و نوجوانان ایرانی: یک مطالعه مرور سیستماتیک و فراتحلیل [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 233-256]

  • خودتنظیمی هیجانی اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک بر خودتنظیمی هیجانی کودکان ‌دبستانی با ضرب‌آهنگ شناختی کند [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 193-220]

  • خودکارآمدی خلاق رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 69-88]

د

  • دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 221-249]

  • دانشجویان معلول جسمی –حرکتی تجارب زیستة دانشجویان معلول جسمی - حرکتی، از مشارکت در آموزش فراگیر [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 49-87]

  • درک مطلب تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روان‌خوانی و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 171-191]

  • درمان اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-32]

  • دوره‌های تلفیقی سنجش انطباق کتب فارسی پایه اول ابتدایی دوره‌های تلفیقی با نیازها و قابلیت‌های دانش‌آموزان با آسیب‌شنوایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 195-232]

ذ

  • ذهن آگاهی رابطه ذهن آگاهی با خودکارآمدی خلاق در معلمان مدارس با نیازهای ویژه: نقش واسطه‌ای تاب‌آوری روان‌شناختی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 69-88]

ر

  • رابطه اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-32]

  • رشد یکپارچه سنجش انطباق کتب فارسی پایه اول ابتدایی دوره‌های تلفیقی با نیازها و قابلیت‌های دانش‌آموزان با آسیب‌شنوایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 195-232]

  • رضایت از زندگی اثربخشی آموزش مثبت نگری بر امید و رضایت از زندگی در مادران دارای فرزند معلول [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 151-172]

  • رضایت زناشویی طراحی مدل ساختاری شدت اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی بر اساس عملکرد خانواده و سلامت روانی: نقش میانجی رضایت زناشویی در مادران [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-26]

  • رفتارهای چالشی تدوین و اثربخشی برنامه پشتیبانی مجازی بر رفتارهای چالش‌برانگیز و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 89-110]

  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس اضطراب کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (فرم والد) [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 91-116]

  • روان‌خوانی تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روان‌خوانی و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 171-191]

ز

  • زنان دارای کودک معلول ذهنی- حرکتی آزمون مدل ساختاری سرمایه‌های روان‌شناختی با امید به زندگی در زنان دارای کودک معلول ذهنی- حرکتی: نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سرزندگی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 117-145]

س

  • سرزندگی آزمون مدل ساختاری سرمایه‌های روان‌شناختی با امید به زندگی در زنان دارای کودک معلول ذهنی- حرکتی: نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سرزندگی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 117-145]

  • سرمایه‌های روان‌شناختی آزمون مدل ساختاری سرمایه‌های روان‌شناختی با امید به زندگی در زنان دارای کودک معلول ذهنی- حرکتی: نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سرزندگی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 117-145]

  • سلامت روانی طراحی مدل ساختاری شدت اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی بر اساس عملکرد خانواده و سلامت روانی: نقش میانجی رضایت زناشویی در مادران [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-26]

ش

  • شرم از داشتن فرزند با اختلال یادگیری نقش واسطه‌ای مشارکت والدین در رابطه شرم از داشتن فرزند با اختلال یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-22]

  • شفقت‌ مقایسه اثربخشی آموزش شفقت‌خود و درمان هیجان‌مدار در کاهش آسیب‌پذیری روانی- بدنی مادران کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 115-149]

  • شفقت به خود تأثیر آموزش شفقت به خود بر مؤلفههای کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 23-48]

  • شیوه‌ی برخط اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت به شیوه‌ی برخط بر کارکردهای اجرایی سرد (حافظه‌ی فعال، توجه پایدار، کنترل مهاری و انعطاف‌پذیری شناختی) کودکان با اختلال نارسایی توجه- بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 61-89]

ص

  • صفات سنگدلی-بی‌رحمی ارزیابی مدل علی شیوه‌های فرزندپروری و صفات سنگدلی-بی‌رحمی در نوجوانان با اختلال سلوک: نقش میانجیگری کارکردهای اجرایی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 27-59]

ض

  • ضرب‌آهنگ شناختی کند اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رابطه والد- کودک بر خودتنظیمی هیجانی کودکان ‌دبستانی با ضرب‌آهنگ شناختی کند [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 193-220]

ع

  • عملکرد تحصیلی نقش واسطه‌ای مشارکت والدین در رابطه شرم از داشتن فرزند با اختلال یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-22]

  • عملکرد خانواده طراحی مدل ساختاری شدت اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی بر اساس عملکرد خانواده و سلامت روانی: نقش میانجی رضایت زناشویی در مادران [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-26]

  • عواطف مثبت و منفی اثربخشی بسته توانمندسازی روان‌شناختی والدین بر عواطف مثبت و منفی نوجوانان با تعامل والد- فرزندی ناکارآمد [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 195-224]

ف

  • فرزندپروری ارزیابی مدل علی شیوه‌های فرزندپروری و صفات سنگدلی-بی‌رحمی در نوجوانان با اختلال سلوک: نقش میانجیگری کارکردهای اجرایی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 27-59]

  • فرزندپروری مثبت مقایسه اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت و مهارتهای تحمل پریشانی بر بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 53-79]

  • فرزندپروری و سنتزپژوهی طراحی برنامه آموزش فرزندپروری برای والدین دارای کودکان با اختلال ویژه یادگیری (با آسیب خواندن): رویکردی سنتزپژوهانه [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 27-67]

  • فلورتایم اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-32]

ق

  • قصه درمانی مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر جرات ورزی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش‌ پذیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 33-51]

ک

  • کارکردهای اجرایی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه دو عاملی نارسایی کارکردهای اجرایی در نوجوانان [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 173-193]

  • کارکردهای اجرایی ارزیابی مدل علی شیوه‌های فرزندپروری و صفات سنگدلی-بی‌رحمی در نوجوانان با اختلال سلوک: نقش میانجیگری کارکردهای اجرایی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 27-59]

  • کارکردهای اجرایی سرد اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت به شیوه‌ی برخط بر کارکردهای اجرایی سرد (حافظه‌ی فعال، توجه پایدار، کنترل مهاری و انعطاف‌پذیری شناختی) کودکان با اختلال نارسایی توجه- بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 61-89]

  • کتاب‌های درسی سنجش انطباق کتب فارسی پایه اول ابتدایی دوره‌های تلفیقی با نیازها و قابلیت‌های دانش‌آموزان با آسیب‌شنوایی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 195-232]

  • کیفیت زندگی تأثیر مداخله مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی مادران دانش-آموزان کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 1-26]

  • کیفیت زندگی تأثیر آموزش شفقت به خود بر مؤلفههای کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 23-48]

  • کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر جرات ورزی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش‌ پذیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 33-51]

  • کودکی بررسی اثربخشی درمان‌های خانواده محور بر پیامدهای رفتاری کودکان و نوجوانان ایرانی: یک مطالعه مرور سیستماتیک و فراتحلیل [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 233-256]

م

  • مادر اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-32]

  • مادران تأثیر آموزش شفقت به خود بر مؤلفههای کیفیت زندگی مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 23-48]

  • مادران مقایسه اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت و مهارتهای تحمل پریشانی بر بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 53-79]

  • مادران دانشآموزان کمتوان ذهنی تأثیر مداخله مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی مادران دانش-آموزان کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 1-26]

  • مداخلات درمانی همبودی ADHD و اختلالات مصرف مواد: مروری بر ملاحظات تشخیصی و درمانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 89-114]

  • مداخله مبتنی بر ذهنآگاهی تأثیر مداخله مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت زندگی و بهزیستی روانشناختی مادران دانش-آموزان کمتوان ذهنی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 1-26]

  • مشارکت والدین نقش واسطه‌ای مشارکت والدین در رابطه شرم از داشتن فرزند با اختلال یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-22]

  • معلول اثربخشی آموزش مثبت نگری بر امید و رضایت از زندگی در مادران دارای فرزند معلول [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 151-172]

  • مهارت عاطفی اجتماعی مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و مهارت عاطفی اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن درکودکان اتیسم [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 89-112]

  • مهارتهای اجتماعی تدوین و اثربخشی برنامه پشتیبانی مجازی بر رفتارهای چالش‌برانگیز و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 89-110]

  • مهارتهای اجتماعی مقایسه اثربخشی آموزش دو روش سیستم ارتباطی مبادله تصویر و آموزش ماتریس بر مهارت‌های زبانی و مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 225-248]

  • مهارتهای تحمل پریشانی مقایسه اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت و مهارتهای تحمل پریشانی بر بهزیستی روان‌شناختی مادران دارای فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 53-79]

  • مهارتهای زبانی مقایسه اثربخشی آموزش دو روش سیستم ارتباطی مبادله تصویر و آموزش ماتریس بر مهارت‌های زبانی و مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اوتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 225-248]

  • موسیقی اثربخشی برنامه رابطه درمانی تحولی بر ارتقاء تعامل مادر با کودک اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-32]

ن

  • نابینایی مقایسه پردازش شنیداری و حافظه افراد نابینا و بینا: مرور سیستماتیک [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 147-171]

  • ناتوانی یادگیری مقایسه اثربخشی آموزش شفقت‌خود و درمان هیجان‌مدار در کاهش آسیب‌پذیری روانی- بدنی مادران کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 115-149]

  • نارساخوانی تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روان‌خوانی و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 171-191]

  • نظریه ذهن مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و مهارت عاطفی اجتماعی بر ارتقای نظریه ذهن درکودکان اتیسم [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 89-112]

  • نگهداری ذهنی اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 199-222]

  • نوجوان بررسی اثربخشی درمان‌های خانواده محور بر پیامدهای رفتاری کودکان و نوجوانان ایرانی: یک مطالعه مرور سیستماتیک و فراتحلیل [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 233-256]

  • نوجوانان ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه دو عاملی نارسایی کارکردهای اجرایی در نوجوانان [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 173-193]

و

  • ویژگی‌های روانسنجی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه دو عاملی نارسایی کارکردهای اجرایی در نوجوانان [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 173-193]

ه

  • هیجان‌ مقایسه اثربخشی آموزش شفقت‌خود و درمان هیجان‌مدار در کاهش آسیب‌پذیری روانی- بدنی مادران کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 115-149]

  • همبودی همبودی ADHD و اختلالات مصرف مواد: مروری بر ملاحظات تشخیصی و درمانی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 89-114]

ی

  • یادگیری مشارکتی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر یادگیری مشارکتی در محیط بازی رایانهای برای دانش‌آموزان درخودمانده با عملکرد بالا [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 221-249]

login